New York

USA flagNew York City består af 5 boroughs: Manhattan, Brooklyn, Queens, Staten Island og The Bronx
Der er altid noget at lave i Byen der aldrig sover
NYC har et fantastisk subway-net, så der er ingen undskyld for ikke at se HELE Manhattan

Central Park er oasen i midten. Og nok verdens dyreste grund – til en park
Flyvetid fra København: Ca. 7 timer 

 

New York City er min absolutte favoritby. Jeg var 7 måneder i New York City i 2009, og hvilken tid. Aldrig har jeg oplevet så meget på så kort tid.

Jeg har lavet en hel blog kun omhandlende de 7 måneder – den skal ses her  Derudover er der en decideret guide til ferien her med tips til de bedste steder, og mit forslag til hvad man kan bruge 9 dage i byen på.

Der er altid noget at lave i New York. Vintageshopping, subkultur og restauranter i Williamsburg, Shopping i Meatpacking District, afslapning eller sport i Central Park, Highline Park, fantastisk mad, teatre, musicals, shopping, smukke broer, lækker promenade langs Hudson River, fantastiske søde mennesker, masser barer, baseball cages, zoologiske haver, biografer, mode.. Byen har alting!

 

 

,

  1. Skriv en kommentar

Skriv et svar

